dinsdag 8 juli 2014

Meidenpret voor Tess

Vrolijke bende
Giebelen en hinniken
Kleurrijk fantaseren
Meidenpret


Kim en haar vriendinnetjes staan nog maar net op de foto voor Tante Tal en ik lees al:
"Oh! Wat zijn die leuk zeg! Die zou mijn dochter ook graag willen, denk ik."

Kim en haar vriendinnen met de eenhoornmutsen

De mutsen zijn erg leuk om te maken. Vrolijke kleuren ieder zijn eigen karaktertje. Tess wilde graag een regenboog eenhoorn met een roze randje en touwtjes aan de oorflappen.

Omdat Tess vijf jaar is heb ik het model aangepast naar haar maat en er een soort boord ingemaakt waardoor hij beter en langer passen zal. Binnenkort krijg ik ook van Tess een mooie foto voor op de pagina's van Tante Tal.

Is het geen snoepje?

Liefs
Tante Tal






Geen opmerkingen:

Een reactie posten