maandag 20 juli 2015

Can you say Oehoe?!


Grote ronde ogen
verenpracht
snaveltjes toe
knuffelzacht


"Tante Tal! Kan jij een leuke uilendeken en knuffeldoekje voor mij haken? En dan het liefst in gekke felle kleuren! Dan kunnen we die schenken bij een babyshower voor een vriendinnetje. Ze is in verwachting van een dochtertje."


Natuurlijk kon ik dat. Speciaal voor dit verzoek heb ik een patroon ontworpen en ben ik aan de slag gegaan met super felle kleuren. Om niet een overdosis van de kleurenpracht te krijgen koos ik voor vier kleuren (Oranje, roze, donker en licht groen) en veel witruimte uit. Om er toch een echte meisjes deken van te maken zijn de losse vierkantjes aan elkaar gehaakt met hetzelfde felle roze en afgewerkt met een klein randje. Het knuffeldoekje is ook in dezelfde kleuren gehaakt.

Omdat het cadeautje nog niet was gegeven kon ik het ook nog niet laten zien. Ondertussen heb ik vernomen dat de deken goed ontvangen is en ze er erg blij mee zijn. Het past goed in het thema op de baby kamer: uiltjes

Tante Tal wenst de aanstaande mama Melissa veel succes met de laatste loodjes en veel plezier met de veelzijdig te gebruiken deken.





p.s.: Wil je meer foto's zien van deze deken en het bijpassende knuffeltje? Neem dan een kijkje op de facebook van Tante Tal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten