woensdag 26 februari 2014

Een creatief weekend

ver uit elkaar 
nu samen gekomen
bijeen en creatief
opnieuw verbonden


Afgelopen weekend heb ik mij afgezonderd van de buitenwereld. Heerlijk op zolder met een potje thee en wat lekkers. Nieuwe projectjes starten en afmaken. Eens niet met naald en draad of met een haaknaald, maar met de naaimachine en een hoop lapjes stof. Niet om de boel de boel te laten of alleen te zijn. Nee, sterker nog ik zat er samen met iemand anders. Ziet het er niet knus en heerlijk chaotisch uit op onze werkplek?

Mijn nicht SaSa zat er samen met mij. Zij aan zij op de knutsel zolder. "Onze Utopia!": hebben wij gelachen. Overdag met een koud wordende theepot of geurende koffie en 's avonds met een lekker wijntje. Bijkletsen over alles en niets terwijl je samen nieuwe dingen aan het uitproberen kunt.
Wat een heerlijk weekend was dat! Zij voor haar prachtige zoon en ik voor Tante Tal.











Een slab van Denim stof aan de ene kant en een vrolijk stofje met balletjes aan de andere kant. Je kunt kiezen welke kant je boven wilt. Het sterretje is ook van Denim, maar op de foto niet zo heel goed te zien.
Wat vinden jullie ervan?

Liefs Tante Tal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten