dinsdag 10 december 2013

Het avontuur is begonnen!

Creatief met iedere vezel.
Overvloed aan inspiratie.
Passievol verwerken, volbrengen.

De sprong maken!




Van binnen jubel ik: "Mijn allereerste blog!"
Ik ben begonnen met het fantastische avontuur "Tante Tal".
Het is ontzettend spannend om aan dit verhaal te starten. Het vorm te geven. Waar te beginnen? Ik wil zoveel! Wat wil je dan precies gaan doen? Het liefste alles!

Nou dat kan dan ook meteen, want het is rennen en hollen met flinke vaart in de vingers.
21 december a.s. zal Tante Tal namelijk al gelijk met een stand op een evenement "living in a box" voor SR13 (Zevenbergen) staan.  Het is natuurlijk niet mogelijk in zo een korte tijd een enorm volle stand te hebben, maar ik probeer zoveel mogelijk vrolijke maaksels en toebehoren klaart te hebben. Er gaat tenslotte een deel naar het goede doel!

Met een blij gevoel ben ik gestart aan de vormgeving van de huisstijl van Tante Tal.
Wat is het pittig om er voor jezelf mee bezig te zijn! Om het een beetje af te wisselen haak ik een aantal bestellingen klaar voor de stand! En probeer ik te bedenken hoe ik die eens aan zal gaan kleden.
Onder andere met deze vrolijk versierde potjes! Nu nog verzinnen wat voor lekkers de inhoud zal gaan worden!


Liefs
Tante Tal




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten