vrijdag 13 december 2013

Joris het konijn

Joris is een lief gestreept konijn die gek is op worteltjes!
Soms kan hij wel erg zielig kijken als hij te veel worteltjes heeft gegeten. Wat krijgt hij dan een pijn in zijn buikje. Het enige wat dan helpt is lekker veel kroelen met zijn baasje. Heerlijk op schoot of samen slapen, daar word Joris een blij konijn van. Wie wilt nou niet het nieuwe baasje van Joris zijn als je hem zo ziet met zijn grote ogen!


 
Joris heeft stiekem worteltjes gepakt! Oh oh Joris, je eet ze toch niet allemaal op?


 Joris kan het toch niet laten van de worteltjes te knabbelen.


 Maar Joris toch! Als je zoveel worteltjes opeet krijg je toch pijn in je buik?


OH OH! Daar zal je het al hebben..OH OH! Daar zal je het al hebben..



Ik wil geen worteltjes meer eten! Mijn buikje zit zo vol!

 Wie wilt er een beetje liefde geven aan Joris konijn? Hij houd erg veel van knuffelen en samen slapen.



 "Ben jij mijn nieuwe baasje?": vraagt Joris Konijn. "Ik ben heeeeeeeeeeeel lief hoor!"


 Joris is een lief gestreept konijn die gek is op worteltjes! 
Als je wilt weten hoe jij mijn nieuwe baasje kunt worden of iemand weet die graag met mij wil knuffelen stuur dan mijn maakster Tante Tal een berichtje.

Joris Konijn






Het haakpatroon van Joris Konijn zal binnenkort te koop zijn.
Namaken aan de hand van de foto's valt ook onder het copyright en auteursrecht.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten