maandag 23 juni 2014

Kleuren en sleuren

Van de een in de ander 
Altijd te klein of kwijt
Zeulen en sleuren 

nu vrolijk gekleurd

Tassen tekort, welke vrouw kent dat niet? Altijd net te klein om er iets in te stoppen of net niet meer van nu. Je hele hebben en houden van de ene tas in de andere proppen en weer terug.
Zo heb ik dat probleem natuurlijk ook. Altijd tig kleine tasjes als je gaat winkelen, omdat het niet meer naast je portemonnee, je sleutels en telefoon past in je normale tas (niet te spreken over die tig andere dingen die in een gemiddelde vrouwen tas te vinden zijn). Wat wil ik dan? Ik wil een vrolijke shopper tas waar ik eens met mijn stevige bovenarm ook door het hengsel pas en ik alles eens veilig kan opbergen.

Eigenlijk smokkel ik een beetje, want ook al is de buitenkant en de hengsels al voorzien van een mooi haakwerkje. En is de binnenkant gevoerd. Het is nog niet af. Ik moet nog een paar binnen vakjes erin bevestigen (ooit), zodat ik het ook een beetje kan ordenen... maar ik kon niet langer wachten om hem te gebruiken en natuurlijk te showen! 


Is het geen plaatje? De voorkant is in drie verschillende kleuren gehaakt. En de hengsels in soortgelijke tinten katoen omhaakt. De zijkanten van de tas zijn van oude spijkerbroeken genaaid en zo ook een deel van de voering. Als ik geen zin heb in zoveel kleur als de voorkant, dan draai ik hem lekker om! De achterkant is op de tweede foto te zien. Aan de binnenkant heb ik een handige sleutelvinder gemaakt. Zodra ik de sleutels niet meer gebruik dan klik ik ze daar aan vast en heb ik nooit meer onhandig gezoek in de tas! Ideaal.

Wat vinden jullie er van?
Daar kan ik wel gezien mee worden toch?

Fijne dag gewenst!
Tante Tal 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten