vrijdag 15 augustus 2014

Ik droom van een schommelstoel



Altijd ben ik aan de klus in en om het huis. Zodat we heerlijk kunnen genieten van ons kleine paradijs.
Heen en weer wiebelen in een stoel, lijkt mij dus ook echt ideaal! Na een beetje struinen op het internet kwam ik op deze, Rokade Schommelstoel, uit. Wat een prachtige exemplaren! Sierlijk en toch stoer. Heerlijk erbij wegdromen.
Genieten van een lekkere kop dampende thee in de ochtend of wat dacht je van de laatste avond uurtjes op het terras met een gehaakte deken? Genieten van de ondergaande zon! Het laatste zomerlicht.

Maar binnen zou hij ook zeker niet misstaan. Binnenkort gaan we gaan de woonkamer opknappen en daar zou hij zo bij passen!
Ik zie het al helemaal voor mij. Vlijtig aan de slag met mijn haakwerkje op schoot in mijn prachtige schommelstoel. Of als ik nog verder droom, nachtelijke kroeltjes en zacht hummende liedjes. Ik koester de gedachten wat een vreugde deze stoel ons zal opleveren.

Oh Boy! Wat zou ik deze graag hier in ons huisje hebben willen staan! ;)

Heb jij ook zo een fijn gevoel bij zo een mooie stoel? Neem dan een kijkje op deze mooie link en vertel welke jouw droomstoel zal zijn.

Liefs
Tante Tal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten