dinsdag 29 juli 2014

Wat voor slippertjes?


Nog niet zo lang geleden heeft Tante Tal een stel fleurige slippers opgestuurd. Herinner je deze blog nog? link
Nu kreeg ik mij toch een leuk stel wiebel tenen opgestuurd, die moest ik gewoon even met jullie delen! <3 

Slippertjes met een bloemetje
Toch ben ik heel erg benieuwd in welke kleurjij graag de slippertjes zou zien? Je kunt het zo gek maken als je wilt. De bodem kan een andere kleur hebben, of juist het bandje. Of wil je graag meerdere kleuren in het bandje zien? Of misschien vind je een bloemetje niet genoeg en zouden er meer pracht en praal op moeten. Knoopjes, bloemetjes, sterretjes, vlindertjes.. Of of of Misschien vind jij wel dat het stoere slippers voor een jongetje moeten worden!

Laat het Tante Tal, in de vorm van een reactie, weten wat jou gaaf lijkt. Dan kijk ik of ik jullie creatieve hersenspinsels kan omzetten in vrolijke wiebel tenen!

Liefs
Tante Tal








Geen opmerkingen:

Een reactie posten