woensdag 23 juli 2014

Zomaar cadeautjes

Van de week had ik een vrolijke drie jarige, die even op bezoek kwam, blij gemaakt met deze vrolijke tassenhanger. 




Zomaar cadeautje voor een vrolijke 3 jarige!










Zomaar cadeautjes zijn het leukste om te geven en te ontvangen! Geef of krijg jij wel eens zomaar cadeautjes? ik ben benieuwd wat het leukste of gekste cadeautje is geweest wat jij hebt gegeven of hebt gekregen.....

Daar kreeg ik een leuk antwoord op via het fb berichtje:
Cora Vork niks geknutseld, wel bizar..
Een horloge, en niet een van de kermis voor me verjaardag...
van een jongen, die eigenlijk totaal onbekend voor me was...

*Jij bent jarig toch?*
Ik: ja
*Alsjeblieft* En weg was hij...

En een verrassings party van me colega's ook voor me verjaardag in dezelfde kroeg , met spandoek en al erbij..






Zelf krijg ik ook wel eens zomaar cadeautjes, dat zijn echt de leukste. Het allerleukste cadeautje is toch wel die ik van mijn man heb gehad. (Het is niet helemaal een zomaar cadeautje, maar toch wel het benoemen waard!) Toen wij een aantal jaar geleden nog maar net verkering hadden en een rondje in de auto reden, zagen wij in de verte allemaal mooi gekleurde, rustig zwevende luchtballonnen in de lucht hangen. Ik zuchtte zwijmelend dat ik altijd al eens in een luchtballon een rondvaart wilde maken. Het lijkt mij zo mooi en stil en fantastisch! 

Toen wij een aantal jaar later ons eerste jubileum van ons huwelijk hadden, kreeg ik van mijn man een super lieve bon. Hij had al die tijd onthouden dat ik in een luchtballon wilde. <3 En had er mooi werk van gemaakt samen met een creatieve vriend. 

Maar ik ben toch wel heel benieuwd naar wat een zomaar cadeautjes jullie hebben gehad. Waren ze leuk, of gek? Van wie had je het gehad?
Ik lees het graag!


Liefs Tante Tal




Geen opmerkingen:

Een reactie posten