dinsdag 1 juli 2014

Bloemetjes poncho

Een klein poosje geleden had ik een wel heel verdrietig meisje die hier de deur uitging. 
Ze wilde ook zo graag een mooie poncho van Tante Tal. (het verhaaltje is hier te lezen) 
Natuurlijk begon ik vrijwel direct aan een mooie roze, want ik weet dat het de lievelingskleur is van haar. Fel roze accenten en licht roze en grijs voor de grote delen. Onderaan heb ik een reeks bloemetjes gemaakt als border.







Aan het uiteinde van de touwtjes heb ik vrolijke balletjes met een bijpassend kraaltje gehaakt. Dat is ook handig, want zo kunnen ze niet door de gaatjes getrokken worden.

Hier word je toch helemaal vrolijk van? ik zie haar al heerlijk buiten spelen en bloemetjes plukken in het hoge gras!

Binnenkort zal ik nog een foto erbij zetten als ze hem aan heeft gehad!

Liefs

Tante Tal







Wil jij ook zo een mooie poncho van Tante Tal?
Neem dan even contact op via fb in een privéberichtje.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten